De laatste jaren is er veel veranderd in de uitvoering van een begrafenis of crematie. De individuele wensen van de overleden persoon worden van te voren duidelijker aangegeven en als leidraad voor het organiseren van het afscheid gehanteerd. Er is, in overleg met de vereniging, veel mogelijk om de uitvaart te laten verlopen, zoals u dat zelf wilt. Om misverstanden te voorkomen kunt u uw wensen omtrent uw uitvaart op papier zetten voor uw nabestaanden en de uitvaartverzorger. Via onderstaande lijst kunt u nu alvast uw wensen aangegeven.

Persoonlijke wensen uitvaart
Download dit formulier via de link onderaan de pagina en Print het uit, vul het in en bewaar het zorgvuldig bij uw waardepapieren.
Breng uw naasten op de hoogte van de plaats waar u dit bewaart. Bij uw overlijden kan dit formulier worden overhandigd aan de uitvaartverzorger. Ook kunt u al voor overlijden een kopie in bewaring geven bij de uitvaartverzorger.

Persoonlijke wensen document...