Er is in zowel Harkstede als in Scharmer een kerkhof. Deze kerkhoven zijn eigendom van de Protestantse Gemeente Scharmer-Harkstede.
Voor informatie over de kerkhoven kunt u terecht bij:

Dhr. H Sikkema is de Kerkrentmeester en geeft informatie voor het gebruik van de monumentale kerk en De Graankorrel inclusief de opbaarruimte.
telefoon: 050-5411709

Dhr. E. A. van de Vendel verzorgt namens het college van Kerkrentmeesters het administratieve beheer van de begraafplaatsen. Hij zorgt ervoor dat het graf gedolven wordt door de grafdelvers en dat het graf na de plechtigheid weer netjes gesloten wordt. Het graf wordt voorzien van een bordje, waarop de naam van de overledene staat. Verder kunt u bij hem informatie krijgen over:

• het kopen van graven en de daaraan verbonden kosten
  • de ligplaats van eventuele familieleden of andere personen die u zoekt

Hoofdweg 50
9617 AJ Harkstede

Telefoon: 0640934160

Klik Hier om via contactformulier uw vraag te stellen...